Oldalak

2013. augusztus 12., hétfő

9. rész

Sziasztok! :)
Ahogy ígértem, meghoztam a következő részt. :D Annyira-de annyira boldog vagyok, hiszen a kért 8 tetszik helyett 13-at kaptam, hárman írtatok kommentet (ezt külön köszönöm!) és már 20 (!) feliratkozóm van <3
Nem lehetek elég hálás ezért. :D
Ez a rész minden eddiginél hosszabb lett, és ezentúl várhatóan ilyen hosszú lesz az összes. :)
A következő részt 15 tetszik után, vagy 5 komment után, vagy 2 feliratkozó után hozom :$



Harry

Amikor visszamentem a szobámba, már egyáltalán nem voltam álmos. Nem tudtam elhinni, hogy azt a lányt hoztam haza, akivel már több hónapja írogatok. Ilyen még a filmekben sincs...
Természetesen Sophie nem tud erről semmit, hiszen nem látott még rólam képet, és azt hiszi, hogy Tom-nak hívják azt, akivel beszélget. Nem kelthettem feltűnést, ezért visszaírtam neki a társkereső oldalon, és egészen reggel 8-ig beszélgettünk.
Hangokat hallottam lentről, és szinte biztos voltam benne, hogy a fiúk felkeltek. Gyorsan magamra kaptam egy fehér pólót és egy fekete farmert, majd lerohantam a földszintre. Nem lenne szerencsés, ha Sophie és a fiúk összetalálkoznának, mielőtt tájékoztatom őket, hogy milyen helyzet állt elő. Sophie nem tudja, hogy rajtam kívül még 4-en laknak ebben a házban, és a srácok sem tudják, hogy itt van egy lány (!) a kishúgával.
Igazam lett, ugyanis Zayn, Niall és Louis a TV előtt ültek, Liam pedig reggelit készített. Ez általában minden reggel így megy, csak még én is ott ülök a három fiú között, Liam meg kiszolgál minket. Hát igen, nem is tudom mi lenne velünk Liam nélkül...az egész csapatból egyedül csak ő rendmániás, így el is pakol. Tudom, szemetek vagyunk...
- Jó reggelt.- köszöntem, miközben levágódtam az egyik fotelba.
- Reggelt.- nézett rám a csapat.
- Liam, ide tudnál jönni egy percre?.- kiáltottam, ugyanis a konyhában volt.
Pillanatokon belül megjelent, és csatlakozott hozzánk.
- Srácok, valami fontosat kell elmondanom.- egy mélyet sóhajtottam.
- Harry, ugye nem ejtettél teherbe senkit?.- aggódó pillantást vetett rám a szőke fiú.
- Niall, normális vagy?.- szisszentem fel. A többiek dőltek a nevetéstől. - Nem ejtettem teherbe senkit, és ha tudni akarod, már rég nem is voltam együtt úgy senkivel. De most már rátérnék a lényegre.- megköszörültem a torkom, és a már komoly pillantásokkal illető fiúkra néztem. - Az éjjel ide hoztam egy lányt.- nem kerteltem, a lényegre tértem.
- Mi?.- Zayn elkezdett köhögni, gondolom félre ment neki az ásványvíz. És még nem tudnak mindent.
- Te nem vagy normális...ha Danielle ezt megtudja, "enyhén" be fog pöccenni, így is elég féltékeny típus.-hördült fel Liam.
- És hoztam még egy kislányt is.- nem foglalkoztam az előbbi támadásokkal.
- Haver, az előbb mondtad, hogy nem ejtettél teherbe senkit, de az azért durva, hogy már örökbe fogadtatok egy gyereket.
- Louis, te nem vagy komplett. A lány neve Sophie, a kislány pedig Lily, a húga. - közöltem, majd mindenki elgondolkozott egy kicsit.
- Az a Sophie? És az a Lily? De...Nem, az nem lehet, mondd hogy nem.- elsőnek Niall-nek esett le. Természetesen a fiúknak mindenről beszámoltam, így ők is annyit tudtak már Sophie-ról, mint én. Még jó hogy, hiszen a "testvéreim", és megbeszéltük, hogy többé nincs titkunk egymás előtt.
- Ez valóban hihetetlen, először én sem tudtam elhinni. De ugyanaz a lány...- mondtam.
- És most mit fogsz tenni? Egyáltalán mikor találkoztatok?.- kérdezte Liam.- Mikor este lefeküdtünk, még sehol sem voltak, vagy igen?
- Nem, akkor még nem voltak itt.- elmosolyodtam, mert ritkán látom őket úgy, hogy egytől egyik rám figyelnek, és koncentrálnak. - Nem tudtam elaludni, ezért elindultam kocsikázni. Megálltam a Regent's Park-nál, és ott ültek a padon. Nem hagyhattam ott őket, mivel szó szerint ki lettek dobva az utcára, ezért csak ide hozhattam őket. És hogy most mit fogok tenni? Egyszerű a válasz: itt maradnak. Itt maradnak, mert nem tudnak hova menni. Persze Sophie-nak sejtelme sincs, hogy ki vagyok, nem tudja hogy én vagyok Tom. -magyaráztam.
- De gondolom az leesett neki, hogy te vagy Harry Styles a One Direction-ből. Ajánlom Harry, hogy ne csak egy rajongó legyek, aki így akar közel kerülni hozzánk. - emelte fel az ujját Liam.
- Nem hinném, hogy tudja, ki vagyok, illetve kik vagyunk. - magabiztosan állítottam.
- Jól van haver, felőlem maradhatnak, de nem akarok botrányt, és ha emiatt Danielle-lel összeveszünk, neked annyi.- Liam.
- Oké, apu.- öleltem meg. - És ti mit szóltok?.- kérdeztem a többiektől, akik tátott szájjal néztek maguk elé, szerintem próbálták feldolgozni a hallottakat.
- Maradhatnak. - elsőként Zayn-től jött a válasz. A többiek is rábólintottak, így elégedetten indultam meg a lépcső felé, de még utoljára hátra néztem.
- Most akkor bemutatnám őket. - mosolyodtam el. - Ja, és lepődjetek meg, ha majd Sophie elkezd mesélni.- kacsintottam. Elvégre az furcsán venné ki magát, ha a fiúk elő állnának azzal, hogy "ja, tényleg, Harry is mondta", mikor még én sem tudom a történetet...persze idézőjelben.
Mikor felértem az emeltre, még egy gyors pillantást vetettem a tükörbe, megigazítottam a hajam, mert azzal még nem foglalkoztam, és pár csepp parfümöt is fújtam magamra, hiszen mégis csak HOZZÁ készülök. Igen, nagybetűvel.
Tudtam, hogy nem alszik, mert Lily biztosan felébredt már, így bátran lépkedtem a szoba felé. Bekopogtam, majd léptek hangjára lettem figyelmes, így boldogan könyveltem el magamban, hogy jók a megérzéseim. Így utólag visszagondolva miért is járt nekem ilyeneken az eszem? Na, mindegy.
Az ajtó kinyílt, majd megláttam ŐT, ahogy jó kedvvel néz vissza rám. Nem hittem volna, hogy lehet gyönyörűbb is, mint a képen, pedig de. Nagyon is. Barna haja hullámokban omlott a vállára, a szeme tele volt ragyogással.
- Szia.- köszöntem.
- Szia.- köszönt ő is, aztán arrébb lépett, én pedig bementem.
Lily az ágyon ücsörgött, látszólag fogalma sem volt, hogy hol van, vagy hogy én ki vagyok.
- Jó reggelt, Lily. Hogy aludtál?.- mosolyogva sétáltam oda a kislányhoz.
- Köszi, jól.- rám pillantott.
- Várjunk, te honnan tudod, hogy Lily-nek hívják?.- Sophie értetlenül nézett rám. A hideg is kirázott, a kezem pedig elkezdett remegni. Csak eddig ment a titkolózás?
- Öö...még az éjjel említetted.- vágtam rá, próbáltam nem feltűnést kelteni.
- Igazad lehet. Bocsi, csak fáradt vagyok.- zavarában elkezdett nevetni.
- Semmi baj.- mosolyodtam el. - Figyelj, valamit el kell mondanom.
- Ha arról van szó, akkor már itt se vagyunk.
- Nem, dehogy. - megfogtam a kezét, és leültettem magam mellé.- Gondolom már feltűnt, hogy mekkora ez a ház.
- Igazából nem nagyon, mert nem tudtam arra figyelni az éjjel. Viszont ez a szoba hatalmas.- körbe nézett.
- Pedig elég nagy. De majd körbe vezetlek titeket. - kacsintottam. - A lényeg az, hogy nem egyedül lakom itt, hanem még négy másik sráccal.
- Tessék?
- A barátaim.
- Persze, csak tudod....még négy fiú.- kiemelte a "fiú" szót.
- Tudom.- nevettem. - De hidd el, nem lesz gond velük. Agyilag olyanok, mint az 5 évesek, de erre majd te is rájössz előbb-utóbb. Ne gondolj semmi rossza.
- Akkor jó.- elmosolyodott.
- Most viszont szeretnélek bemutatni titeket, ha nincs akadálya.
- Persze, csak előtte letusolnék, és Lily-t is megfürdetném.- pillantását rám emelte.
- Akkor megmutatom, hogy hol lesz a ti fürdőtök. Mert van 3 .- elkerekedett szemekkel nézett rám, mire elkezdtem nevetni.

Sophie 


Eleinte azt hittem, hogy rosszul hallok. 3 fürdő? Hú...Mondjuk ahogy körbe néztem a szobában, egyre hihetőbbé vált ez a 3 fürdős dolog. Hatalmas szobát kaptunk, még egy kisebb tömeg is elfért volna benne. 
Lily-t ölbe vettem, aztán követtem Harry-t. Még mindig a szobámban voltunk, aminek a miértjét akkor érettem meg, amikor kinyitott egy ajtót. Igen, a szobából nyílik egy fürdő. Egy saját fürdő, ami csak a miénk Lily-vel. Egy kisebb sokk jött rám....
- Harry, ez....- 
- Tudom.- mosolygott. - És még nem láttál mindent. Majd később körbe vezetlek. És még ez a szoba is rejt titkokat.- kacsintott. - Itt vannak a törölközők, szólj ha szükséged van valamire. 1 óra múlva visszajövök. - mondta, aztán kiment. A biztonság kedvéért rázártam az ajtót. 
Harry elképesztően kedves srác, még nem találkoztam hozzá foghatóval. Teljesen nyugodt, és még Lily-vel is nagyon el van. Hamar elhessegettem ezeket a gondolatokat, hiszen nem szeretnék az első utamba kerülő srácba bele esni. Az is lehet, hogy ez csak egy álca, és igazából egy vadállat. Nem, az nem lehet, mert amikor ide hozott, megesküdött, hogy semmi rossz szándék nincs benne. És még csak jelét sem látom annak, hogy rosszat akarna nekünk.
Gyorsan letusoltam, hajat mostam, Lily-t megfürdettem, megszárítottam a hajam, magamra kaptam egy szürke, lenge pólót egy neonzöld farmerrel. A sminkkel nem vacakoltam sokat, hamar kész lettem. Lily-t is felöltöztettem, nagyon cukin nézett ki. 
Elég furcsa volt ebben az új fürdőben mozogni, de az biztos, hogy meg tudnám szokni. :) Rögtön beleszerettem, mert gyönyörű. 
Harry betartotta az ígéretét, mert hamarosan újra megjelent, hogy bemutassa a többieket. Fogalmam sincs miért, de még egy csepp izgalom sem volt bennem. Megfogtam Lily kezét, és követtük Harry-t. 

8 megjegyzés:

  1. huh még csak most láttam meg hogy már vant fent rész,de nagyon örültem neki és várom a következőt nagyon:)Puszi;)

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon jó rész lett, imádtam*-* Alig várom a köviit:D

    VálaszTörlés
  3. hát ez nagyon jó rész mihelyst megláttam hogy kitteted az új részt azzonal olvastam és mikor látta,m hogy vége egy kicsit szomorkás lettem de nagyon jó kövit puszi :))

    VálaszTörlés
  4. Jó az alapsztori:) Tetszik:D kíváncsian várom a fejleményeket:D

    VálaszTörlés
  5. Meglepi nálam:) http://lorenandjennalife.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  6. Egy szó IMÁDOM szóról szóra, az egészet. Kíváncsian várom, hogy mi lesz a továbbiakban. Egyet tudok biztosan, tűkön ülve várom a 10.részt:)
    Ó, és benne lennél egy cserében?
    http://tlh-azutolsovakacio.blogspot.hu

    Lia xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) persze, hogy benne, nálam kint is vagy. ;)

      Törlés