Oldalak

2013. augusztus 24., szombat

12. rész

Sziasztok. :)
Meglettek a tetszikek, ezért a rész is itt van. :) 
Nincs mondanivalóm, csak annyi, hogy köszönöm szépen a komikat, látom őket, még akkor is, ha nem válaszoltam rájuk. De ezt mindenképp pótolni fogom. ;)
A következő részt 23 tetszik, vagy 5 komment, vagy 2 feliratkozó után hozom. :)
Puszipuszi. <3

Sophie
Reggel frissen ébredtem, úgy éreztem, hogy enyém a világ, tele voltam energiával. Kishúgom még mélyen aludt, biztos kimerült tegnap. Sosem szoktunk elmenni úgy vásárolni, hogy veszünk egy rakás cuccot, és szinte egész délután mászkálunk a városban, szerintem ez szokatlan volt neki.....és nekem is. 
Tegnap este örömmel rendeztem be a gardróbszekrényünket, felmérhetetlenül boldog voltam. A ruhák alig férnek el egymástól, úgy tele vannak tömve a szekrények. A cipőket is szépen elrendezgettem, nem mondhatom, hogy nincs mit felvennem. Külön raktam a papucsokat, a sportos cipőket, szandálokat, és a magassarkúkat is. Mikor végeztem Lily cuccainak a kirakásával is, úgy döntöttem, hogy ideje lenne lefektetni a kishúgomat, ezért lementem a nappaliba, mert utoljára ott láttam a fiúkkal. Mikor leértem a lépcsőről, meglepődtem a látványtól. Mind az öt srác ki volt terülve a kanapén, Lily pedig Niall hasán szuszogott. Elnevettem magam, hogy egy négy éves lány így ki tud "ütni" öt srácot. Nagyon édesek voltak, de nem hagyhattam ott Lily-t, mert ha netán Niall megfordul, akkor Lily leeshet a földre. Egyedül nem tudtam volna felvinni a szobába, ezért valakit muszáj volt felkeltenem. 
- Harry.- szólítottam meg a fiút. Göndör haja rendezetlenül a homlokába lógott, ajkai éppen csak elváltak egymástól. Mivel nem reagált, végigsimítottam az arcán, és újra megpróbálkoztam. - Harry, ne haragudj, de tudnál segíteni?.- erre viszont már mozgolódni kezdett, és lassan ki is nyitotta azokat a gyönyörű szemeit. Elmosolyodott. 
- Hm?.- hangja rekedtes volt. 
- Fel tudnád nekem Lily-t vinni a szobába? Mindenki elaludt.
- Persze.- felült, megrázta a haját, aztán felvette Lily-t, és a szoba felé vitte, ahova én is követtem.
- Köszönöm.- szóltam Harry-hez. 
- Nincsmit. Jóéjt.- mosolygott, majd mielőtt bármit szólhattam volna, kiment.
Na de visszatérve...letusoltam, és az újonnan vett ruháim közül az egyiket magamra kaptam.
Egy ujjatlan, színes pólóra esett a választásom, hozzá egy sima farmert vettem fel. A fülembe piros virágos fülbevalót tettem be, a kezemre pedig karkötőket húztam. Belebújtam a szandálomba, ezután pedig megcsináltam a hajam, ami abból állt, hogy csak simán lófarokba kötöttem, és eltűztem egy hajpánttal. A sminkemet egyáltalán nem vittem túlzásba, egy kis púder után átpödörtem a szempilláimat, és már késznek is nyilvánítottam magam. 
Mikor visszamentem a szobába, Lily még mindig aludt, ezért lefoglaltam magam a telefonommal, twittereztem. Rákerestem a fiúkra, és bekövettem őket, ezután pedig hogy még többet tudjak meg róluk, egy kicsit kutakodtam utánuk az interneten. Youtube videókat néztem meg, és sztorikat olvasgattam. Az X-Factor óta rengeteget változtak, alig ismerni rájuk, persze csak jó értelemben. A többi sztárral ellentétben ők nem szálltak el maguktól, csak az életük változott meg. Szóval pozitívan csalódtam bennük. 
Éppen egy blogot olvastam, amikor Lily mocorogni kezdett. (Amúgy elképesztő, hogy a rajongók miket ki nem találnak.) Az ágyához sétáltam, és homlokon pusziltam. 
- Jó reggelt kicsim.
- Sophieee.- felkiáltott, és a nyakamnál fogva ölelt magához. 
- Hogy aludtál? Emlékszel az estére?.- mosolyogtam. 
- Igen, mesét néztünk, aztán ugráltunk, Louis-val táncoltunk, és utána .... nem tudom.- merengett. 
- És utána mindenki kidőlt.- nevettem.- Harry hozott fel, Niall-en aludtál. 
Örültem, hogy Lily is jó kedvvel ébredt. Miután felöltöztettem, és összekötöttem a haját, elővettem egy cetlit, és írtam a fiúknak, hogy elmentünk, ne aggódjanak. Lily-t kézen fogtam, és elindultunk az óvoda felé. Nagyjából tudtam az utat, mert ismerős volt a környék, és szinte London minden pontját ismerem, mert egész életemben itt laktam. 
Miután Lily már az óvodában volt, úgy döntöttem, hogy bevásárolok egy kicsit, és elmentem a legközelebbi szupermarketbe. 

Harry
Épp a konyhába sétáltam, hogy főzzek egy kávét, amikor megláttam, hogy a hűtőre egy cetli van ragasztva. 
"Elvittem Lily-t az oviba, majd jövök. Sophie x.
Mosolyogva téptem le a cetlit a hűtőről. Ezután lefőztem a kávét, majd a forró bögrével a kezemben ültem le a kanapéra. Épp hogy kényelmesen elhelyezkedtem, valaki kopogott, és mivel a fiúk még aludtak, muszáj volt nekem ajtót nyitni.
- Kapcsold be a tévét.- rontott be Paul, a menedzserünk.
- Miért?.- kérdeztem meglepődve. Egyáltalán nem számítottam Paul érkezésére, nem szólt róla, hogy jönni fog.
- Csak kapcsold be.-. sürgetett.
Úgy tettem, ahogy kérte, és a tévében megláttam a már ismerős riportert, amint éppen közli a legújabb sztárpletykákat.
"Ismét egy botrány a One Dorection fiúkkal, ezúttal a legfiatalabb taggal, Harry Styles-al. A minap egy járókelő sétálgatni látta a Regent's Park-ban az éjszaka közepén, majd ahogy elhajt az autójával egy fiatal lánnyal, és egy még fiatalabb, maximum 5 éves kislánnyal. És ha ez nem lenne elég, másnap egy másik szemtanú is felismerte a híres énekest, amint ugyanazokkal a lányokkal boldogan vásárolgatott, majd még egy cukrászdába is betértek. Vajon van egy eltitkolt szeretője, és egy lánya? De akkor ezt mégis hogyan sikerült eddig titokban tartania? Harry még nem adott erről az esetről beszámolót, de ezt az értetlen ügyet valahogy tisztáznia kell."
- Mi van?.- kiáltottam fel, közben pedig észrevettem a többieket is, akik időközben csatlakoztak hozzánk, és hasonlóan sokkot kaptak.
- Már megint felelőtlen voltál. És én is szeretném tudni, hogy kik ezek a lányok.- tette karba a kezét Paul.
- Biztos voltam benne, hogy ebből botrány lesz, csak nem akartam mondani.- Liam.
- Hah, először én is azt hittem, hogy gyereked van.- röhögött Niall.
- Örülök, hogy te boldog vagy.- szólaltam meg nem túl kedves hangnemben.
- Már ne haragudj, de nem neked kéne felháborodnod, mivel te hoztad ide őket.- támadott már Zayn is.
Utolsó reményemre, Louis-ra néztem.
- Bocs haver, de igazuk van.- mondta, és eltűnt.
- De ők fontosak nekem. - sóhajtottam.
- Én elhiszem, de ebből ki kell magyaráznod magad. Holnap lesz egy rádiós interjúd, ott tisztázhatsz mindent.
- Kösz Paul, rendes vagy.- halványan elmosolyodtam.
- Na de hadd halljam, kik is ők valójában? Hogy kerültek ide?.- leült mellém, és válaszra várva firtatott. A három srácra, Niall-re, Zayn-re, és Liam-re néztem, akik értették a célzást, és ott hagytak minket.
- Sziasztok, megjöttem.- lépett be az ajtón Sophie, még mielőtt elkezdhettem volna a mesélést, majd miután észrevette Paul-t, értetlenkedve nézett rám.
- Ő itt Paul, a menedzserünk. Paul, ő itt Sophie.- mutattam be őket egymásnak.
- Nagyon örülök. - mosolygott Sophie. - Hoztam egy kis kaját, és ha nem bánjátok, akkor be is vonulnék a konyhába.
- Persze, nyugodtan.- mondtam.
Miután ismét csak ketten maradtunk, belekezdtem.
- Ő az a lány.-
- És ki a másik?- kérdezte.
- Ő Lily, Sophie kishúga. Szó sincs semmiféle eltitkolt gyerekről.- nevettem fel kínomban.
Ezután pedig következett az a bizonyos "töviről-hegyire mindent elmesélek dolog."

4 megjegyzés: