Oldalak

2013. augusztus 21., szerda

11. rész

Sziasztok.!
Meglepő módon most nem a tetszikek miatt jelentkezem, hanem a feliratkozók miatt. :D Ugyanis lett +2 feliratkozóm *-* Egyébként utálom ezt a "rendszeres olvasók számlálót", mert azt írja h 26 feliratkozóm van, közbe meg csak 25. -.- na mindegy. :D
Azért sajnáltam, hogy nem gyűlt össze a tetszik. :/ A kommenteket köszönöm szépen, öszintén szólva ezek esnek a legjobban *-*
Nem vagyok túl rózsás kedvemben, családi gondok.....azért remélem hogy nem lett emiatt olyan pocsék az irományom. :3
A kövit 23 tetszik vagy 6 komment vagy 2 feliratkozó után hozom. :)
Pussz.

Sophie
Harry Range Rover-ébe pattantunk, én Lily-vel hátra ültem, mert még nincs neki gyerekülés. A kocsi a TopShop áruháznál állt meg, ami nem csak London, hanem a világ legnagyobb ruházati áruházának számít. Kívülről is hatalmas és gyönyörű volt, alig vártam már, hogy bemenjünk. 
Megfogtam Lily kezét, és Harry oldalán sétáltunk be. Nem láttam Harry-n, hogy el akarná rejteni magát, csak egy napszemüveg volt rajta, de nem hiszem, hogy álcának, mert hét ágra sütött a nap.
Hatalmas volt a nyüzsgés az áruház előtt is. Belépve a szemem elkerekedett, azt sem tudtam, hova nézzek. Ruha, táska, cipő minden mennyiségben. Egyszóval minden nő álma.
- Menj csak.- kacsintott rám Harry, és Lily-t átvette tőlem.
Nem is tudtam, hogy merre menjek, mert annyi mindent kiszúrtam már. Kiválasztottam egy farmert, egy pólót, és bementem velük egy öltöző fülkébe. Tetszett az összeállítás, ezért visszaöltöztem, és odamentem Harry-hez és Lily-hez.
- Kész is vagy?.- kérdezte döbbenten Harry.
- Igen, ezeket választottam.- nyomtam a kezébe a pólót és a nadrágot.
- Ez mind?.
Bólintottam.
- Innen egy rakás ruhával fogunk kimenni, nem pedig egy pólóval és egy farmerrel.- karon fogott, és visszahúzott a ruhákhoz. Nem tehettem mást, mint hogy újra elkezdtem válogatni a ruhák között. Hamarosan már rengeteg ruha volt a kosarunkban, és azt hittem, hogy már mehetünk, amikor Harry megszólalt.
- Most pedig szeretném, ha felpróbálnál valami elegánsat.- mosolygott, és a kezében tartott darabra mutatott. Egy fekete miniruha volt, de mégis annyira szép.
- Harry, ez már sok lesz.- néztem rá.
- Pedig még csak most jön a java.- kacsintott.- Még nem vettünk neked cipőt, Lily-nek pedig még semmit sem. Na sipirc, próbáld fel.- mosolygott.
A ruha csodálatos volt, minden tekintetben. Sosem volt még rajtam ilyen mini ruha, de tetszett.
- Szeretném, ha kijönnél.- hallottam meg Harry hangját.
Félénken húztam el a függönyt, hiszen mégis csak Harry-nek mutatom meg magam egy ilyen ruhában.
- Csodásan áll. Ugye, Lily? - mosolygott, és a gödröcskéi is látszódtak.
- Igeeeen!.- ölelt át Lily. 
- Köszönöm.- mondtam zavartan.
Végül Harry rengeteg mindent vett nekem, ruhákat, cipőket, és táskákat. Többesszámban. Nem csak egy pár cipőt vettünk, hanem legalább ötöt. Egy ideig próbáltam tiltakozni, de végül be kellett látnom, hogy nem fogok sikerrel járni.
Ezután egy gyerekboltba mentünk, ahol Lily-nek vásároltunk be. Ruhákat, cipőket vettünk, na meg egy gyerekülést, mert arra feltétlenül szükség lesz.
- Ki kér fagyit?.- kérdezte Harry, miközben "beüzemeltük" Lily-nek a gyerekülést.
- És veled mi lesz? Neked nem kell semmit sem venni?.- néztem rá a göndörre.
- Szeretnéd, hogy megmutassam a gardróbomat?.- mosolygott. - A ruháim háromnegyede még nem volt rajtam. - ja igen, ő sztár. - Szóval mehetünk fagyizni?- kérdezte, miután már a kormányhoz ült, én pedig mellé, az anyósülésre.
- Juppiii.- kiáltott fel Lily.
- Akkor ezt igennek veszem.- nevetett Harry, majd a gázra taposott.
Eleinte azt hittem, hogy egy sima fagyizóba fog vinni minket, ahol van egy egyszerű fagyigép, és tölcsérbe fogjuk kapni a fagyit. Hát tévedtem. Egy hatalmas cukrászdába ültünk be. Hamar jött is a pincérlány, aki felismerte Harry-t, és kért tőle autogrammot, meg közös fotót. Nem tudom miért, de zavart, ahogy ott illegette magát. Cuki, nyálas hangon vette fel a rendelést, elég idegesítő volt, de nem mutattam ki, hogy zavar. Lily-vel közösen rendeltünk egy fagyikelyhet, mert nem vagyok egy nagy fagyievő, és Lily sem tud sokat megenni.
Gyönyörűen nézett ki, alig vártam már, hogy megkóstolhassam, és kishúgom szemei is csillogtak. Harry is ugyanilyen kelyhet kért.
Alig bírtam lenyelni az utolsó falatot, szó szerint émelyegtem. Harry még kért a fiúknak is, aztán indulhattunk, már haza. Olyan furcsa ezt kimondani, hogy haza...de most már a fiúkkal élünk együtt, és ezen semmi nem fog változtatni. Soha többet még csak a közelébe se megyek a szülői házamnak.
A csomagok becipeléséhez segítség kellet, ezért beszóltam a fiúknak.
- Sziasztok. Tudnátok segíteni a csomagokat behozni?.- kérdeztem a tévéző négy sráctól.
- Muszáj?.- kérdezte Niall, felém se fordulva.
- Hoztunk fagyit.- na erre mindenki felpattant, és már szinte tolakodtak a csomagokért. Jót nevettem rajtuk.


Harry
Imádtam a délutánt. Hogy miért? Mert Sophie-val lehettem, és a gyönyörű kishúgával. Amikor kijött abban a ruhában, alig bírtam magamon uralkodni, olyan gyönyörű volt. Boldog voltam, mert láttam rajtuk, hogy ők is boldogok. 
Miután hazaértünk, a fiúk nekiestek a fagyinak, én pedig addig körbevezettem őket a házban. 
- Harry, beszélhetnénk?.- kérdezte Sophie.
- Persze. Liam, tudnál egy kicsit Lily-re vigyázni?.- kiáltottam. 
Azért Liam-nek szóltam, mert benne bízok a legjobban. Nem biztos, hogy ilyen könnyen rábíznám a másik három fiúra Lily-t. 
Bementünk a szobájukba, majd leültünk az ágyra. 
- Csak annyit szeretnék mondani, hogy nagyon köszönöm a mai napot. De tényleg, mindent. Életemben nem láttam még Lily-t ilyen boldognak, és én sem éreztem ilyen jól magam már egy ideje.- a szemebe nézve mondta mindezt. 
- Igazán nincsmit. Szívesen tettem, mert megérdemlitek.- mosolyogtam rá. 
- Még egyszer köszönöm.- mondta, majd átölelt, engem pedig először kirázott a hideg, majd valami elképesztő forróság járta át a testemet.

8 megjegyzés:

  1. jó lett,már nagyon kíváncsi vagyok az újra:))
    puszi:Bo

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon jó lett!!*-* alig várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Imádtam ezt is,mint a többit :) Harry nagyon aranyos :) Siess a kövivel ;)
    xoxo CandyCola*

    VálaszTörlés
  4. Egy kis meglepi nálam!!:)
    http://lorenandjennalife.blogspot.hu/p/dijak.html
    A 8. díjnál van a blogod!:) És hamar hozd a kövit!:D

    VálaszTörlés