Oldalak

2013. október 27., vasárnap

19.rész

Sziasztok. :)
Tudom, hogy vasárnap van, de sajnos most így jött ki a lépés. :)
Elmondhatatlanul boldog vagyok, hiszen már túl vagyunk a 10.000.-ik látogatón is! El sem hittem, amikor megláttam. Emellett szerintem a 31 rendszeres olvasó se semmi. :D Annyira szeretlek titeket.! <3
Megkaptam a 18 tetsziket, plusz még egy hozzászólást is.:) KÖSZÖNÖM.! Tényleg, mindent.!
Remélem, hogy a rész tetszeni fog. ;)
Ha összejön a 18 tetszik, jövő szombaton hozni fogom a köv. részt, hiszen végre szünet van. :)
Nem lehet szó nélkül hagyni a srácok új dalát sem, ami a napokban került fel a Youtube-ra, és szerintem egyszerűen fantasztikus. De hát tőlük mindig csak jóra lehet számítani. :) Alig várom már a klippet hozzá. :D
Azt hiszem, ennyi lett volna most a regélésem, jók legyetek, használjátok ki a szünetet. :D
Pusszancs <3


Sophie
Reggel viszonylag frissen ébredtem, ahhoz képest, hogy alig bírtam aludni. Nagyon izgultam, hogy a többiek mit fognak szólni ahhoz, hogy Harry-vel együtt vagyunk, de leginkább a rajongók aggasztottak....tudom, hogy bármire képesek, éppen ezért nagyon félek tőlük. Harry persze nyugtatgat, hogy nem lesz semmi baj, de ő akkor sincs az én helyzetemben. Remélem, hogy elfogadnak. Lily még aludt, amit nem csodálok, hiszen biztos kifáradt a játszótéren. Erről jut eszembe....megígértem Ashley-nek, hogy megkérdezem a többiektől, hogy átjöhetnek-e. Meg persze Lily-nek is jó lenne egy játszótárs. Csak el nem felejtsem. Először is essünk túl ezen a bejelentéses mizérián.
A fürdőbe sétáltam, letusoltam, hajat mostam, mert a legjobb formámban akartam lenni. Viszont a tükörbe nézve a karikás szemem nem volt valami kecsegtető látvány. Gyorsan megszárítottam a hajam, kifésültem, és lófarokba kötöttem. A gardróbomból elég nehéz kiválasztani egyetlen darabot abból a rengetegből, de azért megpróbálkoztam vele. Egy szürkés kék ujjatlan akadt a kezembe, hozzá pedig egy koptatott, térd fölé érő farmert választottam. Mivel rengeteg kiegészítőm van, ezt kihasználva a fülembe fülevalót, a nyakamba nyakláncot, a csuklómra pedig karkötőt tettem. Végül belebújtam a lábujjas szandálomba.
Sosem vittem túlzásba a sminkelést, így most sem tettem kivételt. Egy kis púder után kifestettem a szempilláimat, és vékony tusvonalat húztam a szemhéjamra. Csodák csodájára a karikák is eltűntek a szemem alól.
Mikor visszasétáltam a szobába, Lily az ágyon ülve TV-zett.
- Jó reggelt kicsim. Mióta vagy fent?.- odasétáltam az ágyához, és arcon pusziltam.
- Nem régóta. Nézd milyen aranyos az a kiscica.!.- mutatott a TV-re, amiben egy mese ment, tele kiscicával.
- Igen, tényleg az.- mosolyogtam. - Figyelj, mit szólnál, ha most felöltöznél, utána reggeliznél valamit, és áthívnám Beth-t, meg a testvérét?
- Az nagyon jó lenne.- ugrott ki az ágyból.
- Gyere, akkor felöltöztetlek.- nevettem.
Pár perc múlva már a konyha felé tartottunk, reggelizni. Meglepődve tapasztaltam, hogy Harry az egyik bárszéken üldögélve kávét kortyolgat.
- Harry!.- Lily azonnal az ölébe ugrott.
- Jó reggelt.- pirultam el.
- Sziasztok.- mosolygott Harry, aki elég látványosan végigmért. Zavaromban azt sem tudtam, mit csináljak.
- Sophie, én is kérhetek kávét?.- szólalt meg Lily, ezzel megtörve a számomra elég kínos csendet.
- Te még nem ihatsz kávét, csak a felnőttek. De ne szokj rá, mert nem egészséges.- végigsimítottam a csalódott arcán, és Harry-re néztem, aki vette a lapot.
- Így van.- mosolygott rá Lily-re, így megerősítve az előbbi mondatomat.
- Mit kérsz reggelire?- kinyitottam a hűtőt. - Van felvágott, de csinálhatok rántottát is.
- Rántotta!!.- kiáltott fel kishúgom.
- Harry, te is kérsz?.- kérdeztem tőle.
- A rántotta nagyon jól hangzik.- mosolygott, úgy, hogy látszódtak a gödröcskéi.
Ezután nekiláttam a reggeli elkészítésének, addig Lily bekapcsolta a TV-t és folytatta a cicás mese nézését. Harry-vel ketten maradtunk...
- Alig vártam már, hogy reggel legyen.- hátulról ölelt át, a testem pedig megmerevedett.
- Már én is.- mondtam, és próbáltam a reggelire koncentrálni. Eszembe sem volt megfordulni, biztos hogy nem tudnám állni a tekintetét.
- Izgulsz?.- kérdezte, és egy kicsit elhúzódott tőlem.
- Nagyon.- sóhajtottam.
- Nem lesz semmi baj, ne félj.- ölelt át újra. Hittem neki, mert tudom, hogy mellette nem eshet semmi bajom. Viszont eddig bírtam, minden a kezemben lévő eszközt leraktam, szembe fordultam vele, és hosszasan megcsókoltam. Levegőért kapkodtunk mind a ketten, amikor elváltunk.
- Hmm.- morogta.
- Szeretlek.- suttogtam az ajkaiba.
- Én is szeretlek, nem is tudod, mennyire.- csókolt meg.
Időközben rájöttem, hogy még sehol sem vagyok a reggelivel, ezért gyorsan újra neki láttam. Harry a segítségemre volt, és megterített, amiért hálás voltam neki. Épp leültünk az asztalhoz, amikor a többi fiú sorban megjelent. Örültem, hogy több adagot készítettem, így nem kellett még egyszer nekiállnom az egésznek.
- Hát ez isteni.- csámcsogott Niall.
- Örülök, hogy ízlik.- mosolyogtam.
Mindenki jóízűen evett, de nekem valahogy nem akart lemenni egy falat sem a torkomon. Harry ezt észre is vette, mert bíztatólag megszorította a kezem.
Miután elpakoltunk, mindenki leült a TV elé, és valami filmet kezdtek el nézni. Időközben kiderült, hogy át fog jönni Danielle, Perrie és Eleanor is, ezért Harry-vel úgy döntöttünk, hogy megvárjuk őket, és csak utána jelentjük be, hogy együtt vagyunk. Ennek hatására csak még jobban izgultam, de azért én is csatlakoztam a többiekhez, és próbáltam a filmre koncentrálni, kisebb-nagyobb sikerrel.
Nagyjából fél óra elteltével kopogtattak, én pedig ajtót nyitottam. Mindhárom lány gyönyörű volt, mint mindig. Kételyeim támadtak, hogy én mit is keresek itt.
A konyhába mentem egy kis üdítőért, meg nasiért, amikor Harry utánam jött.
- Most?.- szegeztem neki ezt az egyszerű kérdést.
- Akarod?.- nézett a szemembe.
- Csak legyünk már túl rajta.- sóhajtottam egy nagyot. Harry bólintott, majd segített kicipelni az üdítőt és a chips-et a társaságnak.
- Szeretnék egy kis figyelmet kérni.- állt fel Harry pár perc elteltével, majd nemsokára minden szempár rá szegeződött. A szívem a lehető leggyorsabb ütemben dobogott.- Sophie és én úgy döntöttünk, hogy véget vetünk a titkolózásnak, és tiszta vizet öntünk a pohárba. Mi sem értjük hogyan történt, de egymásba szerettünk. - Harry rám nézett, megfogta a kezem, felhúzott magához, és mindenki előtt megcsókolt.
- Annyira tudtam.- ugrott a nyakamba Perrie.
- Gratulálok.- jött oda sorban mindenki. Óriás nagy kő esett le a szívemről.
Jó volt látni, hogy Niall is tiszta szívből örül. Egy kicsit féltem tőle, hogy most esett túl egy szakításon, mi pedig Harry-vel bejelentettük, hogy együtt vagyunk, és hogy ehhez mit fog szólni, de elég jól fogadta. Félve néztem kishúgomra, aki csak ült a kanapén, szerintem fel sem fogta, hogy mi történt az imént. Leültem mellé, majd az ölembe húztam.
- Te szerelmes vagy Harry-be?- súgta oda nekem. Úgy látszik tévedtem, mégis megértette a dolgokat.
- Igen, kicsim.-pusziltam meg a homlokát.
- Jujj de jó.- ugrott a nyakamba.- Ne mondd el senkinek, de Harry a kedvencem. Bár Louis-t is nagyon szeretem, meg Liam-et, meg Niall-t, meg Zayn-t....- hadarta, én pedig csak nevettem.
- Értem. És nem fogom elmondani senkinek.- ígértem meg. Még egy puszit nyomtam az arcára, aztán újból a konyhába mentem, de ezúttal egy kis pezsgőért. Nem igazán érdekelt, hogy nem vagyok még 18. Természetesen gondoltam Lily-re is, neki kólát vittem, hiszen tudom, hogy imádja, bár nem nagyon szeretem, amikor kólát iszik.
- A boldog párra.- kiáltotta Louis, majd mindenki koccintott mindenkivel.
- Ránk.- súgta oda Harry.
- Ránk.- ismételtem, majd megcsókoltam.
Nagyjából délután 2 óra lehetett, amikor a lányok haza mentek, nekem pedig szembe jutott Ashley és Beth.
- Szeretnék kérdezni valamit.- mondtam, és amikor már mindenki rám nézett, folytattam. - Tegnap, amikor Lily-t elvittem a játszótérre, találkozott a barátnőjével. Amíg ők játszottak, én addig a testvérével beszélgettem. Képzeljétek, szinte ugyanolyan a történetünk, hasonló helyzetben vannak, mint mi is annak idején. Szóval azt szeretném megkérdezni, hogy áthívhatom-e őket.? - néztem körbe a társaságon.
- Én benne vagyok.- szólalt meg Niall. Ó, ha tudnád, hogy te vagy a kedvence Ashley-nek...- gondoltam magamban.
- Nekem sincs kifogásom.- Liam.
- Én nemsokára megyek el itthonról, de oké.- Louis.
- Nekem is oké.- Zayn.
Végül Harry-re néztem.
- Na jó, rendben.- szólalt meg hosszas hallgatás után.
- Ú, köszönöm.- ugrottam a nyakába, majd utána mindenkit megöleltem.
Lily szó szerint repdesett az örömtől. Ezután pedig már tárcsáztam is Ashley-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése