Oldalak

2013. október 19., szombat

18. rész

Sziasztok. :)
Meghoztam a részt, ismét 1 hét kihagyás után, de ha a tetszikek nem gyűlnek össze, akkor sajnos ez van. :/
A kommenteket köszönöm szépen. :) <3
Hogy könnyebb legyen összehozni a tetszikeket, lejjebb veszem, így 18 tetszik a határ. :) A többi marad, de oldalt úgyis olvashatjátok. :)
Na pusszancs. <3

 Sophie
Mire visszaértünk a mekiből, már mindenki az asztalnál ült. Gondolom körbe járt a hír, hogy kajáért mentünk. Aztán amikor már mi is leültünk az asztalhoz, feltűnt, hogy kevesebben vagyunk, valaki hiányzik. Nem tartott soká, hogy rájöjjek, Niall az. Remélem nincs komolyabb baja, hiszen ma egész nap nem is láttam.
- Niall hol van?.- kérdeztem úgy általánosságban mindenkitől.
- A szobájában.- csámcsogott Zayn.
- Szóltatok neki, hogy jöjjön?.- elég furcsa, hogy pont Niall nincs itt, akinek mindene a kaja, pláne, ha mekis kajáról van szó.
- Persze, de azt mondta, hogy nem éhes. Egész napra bezárkózott a szobájába..- mondta Liam.
Nagyon nem tetszett ez az egész Niall-el kapcsolatban, hiszen ő mindig olyan vidám, most pedig még csak elő sem jött a szobájából. Ez így nem maradhatott....
- Azt hiszem, felmegyek hozzá.- álltam fel. - Megtennétek, hogy addig figyeltek Lily-re?
- Felesleges felmenned, nem beszél senkivel.- Louis.
- Azért teszek egy próbát.- megpusziltam Lily-t, aztán elindultam Niall szobája felé.
Bentről zenét hallottam, és tudtam, hogy Niall gitározik. Általában akkor szokott gitározni, ha nagyon boldog, vagy nagyon padlón van. És kétlem, hogy az elsőről lenne szó.
Kopogtattam.
- Bárki vagy, hagyj békén.- abba hagyta a gitározást, és kikiabált.
- Niall, Sophie vagyok, kérlek engedj be.
- Ne haragudj, de most nem szeretnék senkivel sem beszélni. És nem szeretném, ha ilyen állapotban látnál.
- Csak segíteni szeretnék. Kérlek.- erősködtem.
Hallottam a zár kattanását, aztán az ajtó kinyílt. A látvány, ami fogadott, az leírhatatlan, és eléggé kétségbeejtő. Niall-nak fel voltak dagadva a szemei, és vörösek voltak, a szobában pedig fényképek és papírzsebkendők hevertek a padlón és az ágyon.
- Niall, Jesszusom, mi van veled? .- öleltem át azonnal, de ő csak szipogott. Annyira sajnáltam, bár még fogalmam sem volt, hogy mi a baja, de sejtettem. Amy....
Pár percig csak álltunk egymást ölelve. Végül leültünk az ágyra, és Niall teljesen megnyílt nekem, és mindent elmesélt.
Annyira összetört....mióta is vagyunk itt? Nem tudom pontosan....talán egy hete, vagy kettő, de mindig olyan boldog volt, egy pillanatra se hervadt le a mosoly az arcáról. Erre most tessék.A lány, akibe fülig szerelmes volt, most megcsalta, és szerintem nem is sejti, hogy ezzel mekkora fájdalmat okozott neki.
- El tudott ezt hinni? Pedig olyan boldog voltam, hogy felhívott és találkozót kért...azt hittem, hogy megbeszéljük a dolgokat, és minden rendben lesz. Úgy látszik tévedtem. Elég nagyot.- nevetett fel keserűen.
- Sajnálom, Niall. Minden rendben lesz. Tudom, hogy ezt így könnyű mondani, de higgy nekem. .- átöleltem.
- Köszönöm Sophie. Jól esett most kiönteni valakinek a szívemet, egész megkönnyebbültem.- végre megjelent egy őszinte mosoly a szája sarkában.
- Igazán nincs mit. Tudod, hogy mindig számíthatsz rám. Éppen ezért most hoztam neked valamit, aminek biztos örülni fogsz.- nevettem, aztán elővettem két mekis tasakot.
- Sophie, te egy Isten vagy. Nem is tudom, hogy mihez kezdenénk itt nélküled.- áradozott, majd gyorsan neki is esett a kalóriadús hamburgereknek. Követtem a példáját, kézbe fogtama  saját burgeremet, majd csendben, csámcsogva falatoztunk, néha pedig belekortyoltunk a kólánkba.
- Ez most nagyon jól jött, nem is tudom, mikor ettem ma utoljára. Talán mielőtt elmentem...khm.- elcsuklott a hangja.
- Nem lényeg, Niall. Ne is gondolj rá. - veregettem meg a hátát. - Kérhetek valamit?
- Akármit.- mosolygott.
- Játszanál nekem valamit a gitárodon?
- Kérésed számomra parancs.- kézbe fogta a gitárt, és belekezdett Jason Mraz-tól az I'm yours-ba. Annyira imádom ezt a számot, boldog leszek tőle.
- Ez csodás volt. Viszont most már mennem kell, Lily-t el kéne altatnom, már későre jár.
- Ne haragudj, hogy feltartottalak. .- állt fel velem együtt az ágyról.
- Egyáltalán nem tartottál fel. Tudod, hogy bármikor számíthatsz rám. - mosolyogtam.
- Tudom. És tényleg köszönök mindent.- intett, én pedig kiléptem a szobájából.
Annyira boldog voltam, és büszke magamra, legszívesebben átöleltem volna magam.  A hosszú folyosón sétálgatva viszont eszembe jutott, hogy Harry-vel holnap bejelentjük, hogy együtt vagyunk. A szívem vadul kalapálni kezdett, már nagyon izgultam. A nappaliban mozizás folyt, egy mesét néztek, gondolom Lily miatt. Meglepődve tapasztaltam, hogy el van rakodva, és mosogatva. Azonnal tudtam, hogy Liam volt, ezért egy cuppanós puszit nyomtam az arcára, és eltátogtam egy "köszönöm"-öt. Ő csak mosolygott, majd nézte tovább a mesét. Nem tudom, hogy mi volt olyan izgalmas benne, de nagyon belemerültek. Sajnos Lily-t el kellett vinnem, aminek nem nagyon örült, de aztán végülis igazat adott nekem, mert belátta, hogy fáradt, és álmos. Így gyorsan megfürdettem, pizsamát adtam rá, aztán olvastam neki egy rövidebb mesét, aminek szinte már az elején el is aludt.
Arra gondoltam, hogy gyorsan én is lezuhanyozok, és lefekszek, így talán hamarabb reggel lesz, és túlesünk ezen a bejenetéses dolgon....tudom, nem vagyok normális, de ha egyszer az ember annyira izgul....
Viszont ebben a telefonom csörgése akadályozott meg. Örömmel olvastam el a kijelzőn lévő nevet, Danielle.
- Szia. Ne haragudj, hogy ilyen későn zavarlak, viszont van egy fantasztikus, sőt még annál is fantasztikusabb hírem a számodra.-hadarta gyorsan.
- Szia. Nem zavarsz. Nagyon felkeltetted a kiváncsiságomat.
- Beszéltem a főnökkel, és azt mondta, hogy örömmel lát a csapatban. Holnapután kellene reggel bejönnöd, és megnézné, hogy mit tudsz. Ha megfelelsz, akkor akár már el is kezdhetsz készülni velünk az X-Factor túrnéra.- hallottam a hangján, hogy milyen lelkes.
- Úristen Danielle, ez tényleg fantasztikus hír. Alig várom már. Nem, lehetek elég hálás neked.
- Semmiség. - kuncogott. - Akkor holnapután érted megyek, és együtt elmehetünk, megmutatnák neked ott mindent.
- Rendben, köszönöm szépen. Jóéjt. - mondtam, aztán kinyomtam a telefont.
Boldogan terültem el az ágyon, amikor kopogást hallottam. Ajtót nyitottam.
- Harry, mi a fenét ke...- nem tudtam befejezni, egy hosszú csókkal elhalgattatott.
- Téged.- válaszolt a félbehagyott kérdésemre. Egyszerűen csodásan nézett ki, a fekete feszülős pólója tökéletesen hozzásimult a kidolgozott testéhez.
- Képzeld, Danielle az előbb hívott, és azt mondta, hogy holnapután enyém lehet a munka. - újságoltam. Kicsit tartottam a reakciójától, hiszen tudja, hogy miért kell elsősorban ez a munka, de meglepően jól fogadta.
- Ez nagyon jó hír. - tűrt egy hajtincset a fülem mögé. - Gratulálok.- puszilt szájon.
- Köszönöm. Viszont éppen indulni akartam zuhanyozni....- óvatosan céloztam arra, hogy egyedül akarok maradni.
- Hm. Jól hangzik.- mosolygott.
- Természetesen egyedül.- kacsintottam.
- Persze, tudom, csak vicceltem.- nevetett. Tudod, hogy nem siettetek semmit.
Ó, ez igazán jó hír.
- Köszönöm. - óvatosan felé hajoltam, és szájon pusziltam.
- Hé.- nézett rám elégedetlenül.
Ekkor hirtelen megragadtam a tarkóját, és keményen magamhoz húztam, és úgy csókoltam meg. Mikor elváltunk, mindketten kapkodtunk a levegőért.
- Hát ez nem volt semmi.- kacsintott elismerően. - Esetleg mégegyszer megismételhetnénk?.- ó, hát persze, ahányszor csak akarod...gondoltam, viszont tudtam, hogy nagyon hangosak vagyunk, és Lily-t bármikor felébreszthetjük, már így is mocorgott.
- Nem Harry. Na sipirc.- finoman a mellkasára tettem a kezem, és elkezdtem kitolni a szobából.
- Jó éjt, kicsim.- mondta, és ez valami mennyeien hangzott a szájából. Meg tudnám szokni.
- Jó éjt.- nem bírtam ki, még egyszer utoljára meg kellett csókolnom. Magamba szívtam azt az istenien finom Harry illatot, aztán becsuktam magam mögött az ajtót, és elindultam letusolni.
Mire újra visszamentem a szobába, láttam, hogy jött egy SMS-em....Harry-től.

Annyira várom már a holnapot, azt akarom, hogy mindenki megtudja, hogy csakis téged szeretlek. 
Harry x. 

Elpirultam az SMS-t olvasva. Eldőltem az ágyon, és úgy válaszoltam.

Én is várom már, csak egy kicsit izgulok. Félek a reakcióktól. 
S. x. 

Nem lesz semmi gond. Ígérem. 
Viszont most már ideje aludnod, jó éjt kicsim.!
Ui: egyébként tetszik az aláírásod. :)
Harry x. 

Remélem is. Jó éjt Harry. Szeretlek. 
S. x. 

Csak azért is így írtam alá. És azt is megírtam neki, hogy szeretem., De még mennyire....
Boldogan tettem le a telefont az éjjeliszerényemre, és hamar álomba is zuhantam. 

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett! Hmm... szerintem Niall bele fog esni Sophieba. De még elválik. Hozzd má a köviiit

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett. :)
    Háát, majd meglátjuk, részleteket nem árulok el. :$

    VálaszTörlés